Wat een geweldige overnachtingsplek. Kampvuur maken, hout is aanwezig. Ook een waterbron beschikbaar. Er is een brievenbus voor een vrijwillige donatie. Die is echter niet voor het gebruik van hout, maar voor het onderhoud van de weg erheen.

Reislustigen

Nog steeds heerlijk plekje. we waren even vergeten dat we deze al eerder gehad hadden maar bij het zien van de rit naar boven en de bron bij de plek kwamen de herinnering weer terug. (dat gebeurd wel eens als je zoveel plekjes in Europa bezoekt)

• september 2020

vanaf de hoofdweg naar de Jaunpass zo’n 5 km omhoog op heel smal weggetje. Borden naar “Feuerstelle” volgen. Met een buscamper goed te doen, maar ook dan duimen dat je geen tegenligger tegen komt. Vanaf camperplek mooie wandeltocht mogelijkheden. Water aanwezig, vuurplaats, wat wil je nog meer?

• september 2020

Picknick Parking