2 nachtjes gebleven, mooie plek aan de Bodensee bij een boer met vleesvervangers, sanitair kan wel beter, douchen tussen spinnen en naaktslakken, prachtig gefietst naar het bloemeneiland Mainau en de appeltocht gedaan, Altnau is een appeldorp, de eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam.

CorenCorine

We vonden het erg leuk. Het gastgezin verwelkomde ons hartelijk. We hadden een staanplaats met uitzicht op het meer. Het sanitair is eenvoudig, maar superschoon! Dank daarvoor! 's Ochtends komt er een bakkerswagen, er is voor ieder wat wils!

Babsmobil

aan de Bodensee een rustige camping met een hele vriendelijke eigenaar. perfect om even “bij te komen” en te fietsen naar het prachtige Mainau!

Hof Seealp