Lennette

vriendelijke ontvangst maar veel te duur voor wat ze bieden, zelfs alleen maar koud water voor afwas. Terrein waar je staat is wel ok maar receptieruimte etc een onopgeruimde puinhoop. Er zijn mooiere plaatsen in Zwitserland. Er komen hier vooral mensen voor canoing.

Eduard-Alexander

Hartelijk dank voor de opmerking, ik wil u er echter aan herinneren dat dit geen rustplaats is maar een camping en dat de prijs die u per persoon betaalt, overeenkomt met wat u hier betaalt voor een eenvoudige pizza in een doos. Dat het rommelig was, komt waarschijnlijk omdat je niet besefte dat we ons aan het voorbereiden waren op de start van het seizoen. Ik herinner u er ook aan dat u als eerste de regels van de camping moet respecteren en niet aankomt wanneer u wilt, terwijl er precieze aankomsttijden zijn, waardoor er de hele dag problemen ontstaan.

een prachtige plek met vriendelijke eigenaar, mooi uitzicht op waterval en paarden wei. wij hadden er heerlijke rustige live muziek, €39 Incl Electra en 2 pers mogelijkheid om te ontbijten en 12,50 pp eenvoudig sanitair

Agriturismo La Finca