Prima plek om te overnachten! Staat op locatie nergens iets over overnachten, maar omdat ik op een buitenlandse campersite had gezien dat dit mag het toch gedaan. Parkeren is gratis van 19:00 tot 07:00 uur. Rustig dorpje en geen last van geluiden gehad.

• september 2021

Mooie plek. Dorp lijkt deels een openluchtmuseum. Eens met review Houtje.

• augustus 2021

Zeer rustige plaats in Oberems. Leuk klein plaatsje. Weg er naartoe is stijl en smal. Startpunt van mooie wandelingen in het Turtmanntal. Wij hebben het Bärenpfad gelopen, prachtig. Alleen toilet, afvaldepot en klein museum aanwezig.

• september 2021

Mooie plek. Dorp lijkt deels een openluchtmuseum. Eens met review Houtje.

• augustus 2021

Parking Oberems