• juni 2024

wat een mooie schone camping. de eigenaar en zijn zoon zijn erg vriendelijk en behulpzaam. fijn restaurant met heerlijk eten. schone douches. en toilet. mooie ruime plekken. kort om. een dikke 10. we komen zeker nog een keer terug.

Mirolosa-1234

Mooie en zeer schone camping met een super goede keuken. Zalmforel, Ochrid-vis of kalfsvlees-lamsvlees, topniveau. Vlak bij een groot wandelpark met meerdere restaurants en ontspanning. Voor ons camping nr.1 gedurende 2 maanden reis en verblijf in Albanië.

• SH64

Pogradec, Albanië