• juni 2024

wat een fijne camping is dit. mooi gelegen aan het fjord en de bossen. zeer vriendelijke eigenaar. Top sanitair. broodjes service. supermarkt op ca 4km. met E-bike prima heen te fietsen. Het landschap is wat heuvelig. m

krolie

Top camping. Super vriendelijke eigenaar. prachtige ligging vanwaar je hele mooie wandelingen kan maken. We komen graag terug.

Jojogo

Nog nooit zoiets gezien, wat een heerlijke plek om te bivakkeren. Eigenaar Jesper is erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair komt van een andere planeet en zou in een hotel niet misstaan, super schoon en zeer modern. Wij komen nog wel eens terug.

• juni 2024

Sandskaer Strandcamping