online geboekt incl stroom €37 voor 1 nacht. Nog 7 min rijden voor de boot naar Noorwegen. sluit mij aan bij vorige beoordelingen. Wandeling naar het strand en fietsen over het strand is erg goed te doen.

Laika-Kreos-6009

Ideale camping voor als je de volgende dag de boot neemt. Grote en ruime plekken en erg rustig als je zonder stroom kan staan. Sanitair is spik en span en haast mooier dan thuis. Wij betaalden €28 voor een nacht met twee personen zonder stroom.

HansvanderVeeke

Prima camping met mooie, ruime plaatsen. Superschoon sanitair. Zwembad stelt niet zo veel voor. binnenzwembad moest je zelfs voor betalen. Leuke speelplaats voor kinderen. 20 Minuten lopen van het strand. Daar mag je zelfs met je auto oprijden.

Tornby Strand Camping