Zeer vriendelijk en behulpzaam. Een geweldige parkeerplaats en erg rustig. We zullen terugkomen.

Tyson2020

Camperplaats op een groot veld met uitzicht op de wijnvelden. Dichtbij de snelweg wat handig was voor de doorreis. Uiteraard hebben we een uitgebreide enthousiaste wijnproeverij gehad en de nodige flessen ingeslagen. We betaalden €10. Elektra is mogelijk voor €5.

Brigitte22

Rustige plek geen toilet/douche ruimte €12, incl. Stroom.

Brigitte22

Rustige plek geen toilet/douche ruimte €12, incl. Stroom.

Weingut Roland Staudt