De plek is langs een doorgaande weg op een openbare p. Het klopt inderdaad dat de jongeren daar met veel herrie het geluid van auto of motor laten horen. Maar na 21.00 was het rustig en hebben we prima geslapen. Mooi uitzicht op de Donau

rhijn

Omdat we geen ruimte meer hadden bij het botenhuis, was de gratis parkeerplaats prima. De plaats was luid, maar dat is oké met twee biertjes.

berndundiris

prima plaats maar in het weekend en feestdagen een ‘hangplek’ van jongeren met motoren en auto. veel lawaai. ook al is er een verbod na 20.00uur : zij blijven tot in de nacht. beter doorrijden! er wordt niet gehandhaafd.

Wohnmobillstellplatz Donaupromenade