Simpelweg geweldig! Gratis parkeerplaats met elektriciteit (!), water (!) en V/E, allemaal ook gratis (!!!). Rustig gelegen en een goed startpunt voor wandelingen en fietstochten. Wij komen terug als we weer in de buurt zijn 🤗.

• oktober 2020

Gratis (donatie gevraagd), elektriciteit, water, toiletafvoer. er is ook een openbaar toilet in de buurt. Mooie en rustige ligging en een bakker op 200m afstand. Perfect voor een tussenstop!

• september 2020

Dankzij de gemeenschap voor het uitrusten van de SP hebben we van hieruit mooie fietstochten gemaakt naar Lauterbach en Alsfeld. We komen graag terug.

• oktober 2020

• september 2020