HAJ-Stammen2

Voormalige camping nu overgenomen door Camping-Car-Park. Door heggen krapjes maar goed te doen met onze 7 meter. Plekken geven fijn gevoel van privacy. Service plek prima en rustige nacht. Viviers leuk dorpje om te bezoeken

Finn2021

Ook onze eerste slechte ervaring met deze keten. Plekken door hoge hagen en smalle ingangen moeilijk te bereiken. Stroomkast viel bijna uit elkaar. Waterpunten op onlogische plek. Slagboom werkte niet. Na veel bellen konden we van terrein af.

Aire Camping-Car Park de Viviers, Sud Ardèche