GEEN STERREN. . Absoluut nergens waar campers kunnen parkeren. En een uiterst onvriendelijke en agressieve politieagent die niet eens wilde luisteren toen we probeerden uit te leggen dat we verdwaald waren en op zoek waren naar een parkeerplaats. We zijn vertrokken zonder de stad te bezoeken.

aineuichuinn

verboden voor campers !!! er zijn hier ook geen voorzieningen. wij zijn door gereden naar 81628 . super mooie plek om te staan

De hele site is momenteel in aanbouw dus niet beschikbaar

De hele site is momenteel in aanbouw dus niet beschikbaar