Goede complete ACSI-camping. We kregen plek die ongeschikt was voor de camper omdat de ondergrond te zacht was door regen. We werden snel en efficiënt geholpen met matten en een lier. In korte tijd hadden we camper weer rijdend naar een drogere plek.

TantePollewop

Een hele fijne plek met alles wat een camper nodig heeft! Prettige ontvangst en een absoluut bezienswaardige stad met een interessante geschiedenis.

• augustus 2020

In dit corona-tijdperk was het rustig op deze acsi-camping; zou in gewone tijden wel eens druk kunnen zijn en dan is het zwembad veel te klein.

• augustus 2020

Camping Des Etangs