Prachtig gratis plekje om te staan. Geen services enkel een vuilnisbak. Wij stonden aan de overkant, achter het huis, is wat stiller. Het is mooi wandelen langs het kanaal.

Patjekav

volgens ons is de camperplaats verplaatst naar de overkant van de weg achter het huis. prima plek.

Griet-en-Frank

Dit is een supergave, gratis plek, zonder voorzieningen. Je kunt hier pràchtig fietsen, 30 km rond het Lac d'Orient. Houd er rekening mee dat het hier, vooral in het weekend, druk is met vissers, en mensen die komen picknicken. Die nemen ook plek in. Supermarkt en bakker vlak bij in het dorp

• Route du Lac

10270, Lusigny-sur-Barse, Frankrijk