leuke plek, aardige mensen, fietspad langs Marne zeer nabij, fijne wandelomgeving, rustig. terrein niet geschikt na periode van regenval.

GILSVANAM

Hallo en bedankt voor uw mening. Weet dat we, om u met een goed hart en tegen een bescheiden prijs te kunnen verwelkomen, moeten werken... Daarom hebben we bij de ingang van het terrein een bord geplaatst met de uitnodiging om u te vestigen en van de plek te genieten zonder ons . Sorry dat ik niet aan je normen kan voldoen en tot de volgende keer met veel plezier. Amandine Paul Lili en Sébastien.

Wat een geweldig plekje! Een oase van rust, met los lopende kippen en ganzen. Kom maar niet....Dan blijft het zo mooi!

• Rue de Grandvau

52320, Vouécourt, Frankrijk