Toch zo´n leuke plaats waardoor we zo graag terug komen, ook al is het steeds een belevenis om je rijkunsten te testen. Maar volg gewoon de borden die je de weg wijzen en doe het rustig aan.

MobiMickey

De camperparking is open. De toegang is via de minder gemakkelijke weg zoals vroeger. Ik rij dit parcour zeer rustig aan en kijk goed uit. Ik denk dat de lengte van de camper niet veel uitmaakt, maar wel de breedte. Een prachtige plek aan de vuurtoren om te staan.

Leo en Nelly

CP is op dit moment afgesloten.

Leo en Nelly

CP is op dit moment afgesloten.

Aire de Camping-Car