super mooie, absoluut rustige parkeerplaats,,, het dorp is prachtig 🤩 Hartelijk dank aan de gemeenschap voor de ruimte, we voelden ons zeer op ons gemak en zouden graag terugkomen 💯😀😀😀👌

ToGi2020

Prima plek Het zwembad is idd dicht maar het parkje is wel open en een leuk rondje om te lopen Wij vonden de weg wel wat druk waardoor we niet zo goed geslapen hebben

Lajoven

Rustige en schone plaats, heel mooi dorp, gratis diensten, bedankt aan de gemeente voor het verwelkomen van ons.

• Route de Bédarieux 18

34650, Lunas, Frankrijk