WGluxcamp22

Zeer nette camping. Sanitair schoon! vriendelijke eigenaar/esse. Je kan kiezen of een gecultiveerd terrein of iets minder, maar alles goed. Kon mijn was doen in zeer schone wasruimte*machines en droger. Meer was plm 50 meter . mooi wandelterrein

YoKla

Fijne camping op een mooie plek aan het meer bij een dorp. Je kunt zelfs een kano huren bij hun en over het meer naar de Gorge du Verdon varen. Vriendelijke hulpvaardige eigenaren. Sanitair is meer dan in orde. Een aanrader!

Camping Les Pins