Een verborgen camperplaats, zo heerlijk rustig, schoon, sanitair prima in orde, heerlijke douche, electriciteit prima! hondenuitlaatweide, trampoline, jeu de boule baan. Én wifi! We blijven gewoon nog een nachtje!

Margroetjes

13 mei hier gestaan. Het is niet meer zoals het was. Gras poos niet gemaaid. (erg lang dus). Stroomvoorziening was defect. Sanitair kan veel schoner. Wordt weinig meer aan de CP gedaan.

Be-Tangenberg

Uitstekende camperplaats met alles er op en er aan. Uitstekende WiFi, beter als op menig camping. Toegangsweg niets mis mee!

Camperpark De Berkenweide