in het weekend na Hemelvaartsdag er een nachtje gestaan. ‘s middags aangekomen,ondanks dat het druk op de parkeerplaats was. Toch lekker rustig achterop gestaan. wij hadden stroom. Je kunt er gratis staan als je je even meld. de dag daarop heerlijk door Pantropica gelopen en lekker gegeten.

ageethbakker

Rustige camperplek. Pantropica is een bezoek waard; zorgvuldig aangelegd, afwisselende gebieden en ondanks topdrukte op hemelvaartsdag super schone wc's en aardig personeel.

Jacq83line

Heerlijk rustig overnacht na een perfect dagje uit. Omdat mijn rug het niet zo lang uithoudt was het erg fijn om tussendoor even te gaan liggen. Afgesloten met lekker eten voor redelijke prijzen.

Parking bij Pantropica