prima camperplaats prachtig gelegen aan bosrand. mooie uitvalsbasis voor mooie fietstochten en wandelingen. sanitair prima in orde.

Wotje

Fijne camperplaats nabij een geweldig mooie omgeving. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren. Schappelijke tarieven voor stroom (€2 = per dag) en douchen. (€0,50 per 5 minuten). Overige voorzieningen inbegrepen in de overnachtingsprijs. We komen hier zeker terug.

JolMar

leuk camperpark met goede faciliteiten. van het park loop je zo het Drents Friese Wold in. mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Voor supermarkt of terrasje ligt Oosterwolde op fietsafstand. wij komen zeker nog een terug.

Camperplaats Kale Duinen