Wallen

Hallo Jet en René, Ontzettend fijn dat jullie zo hebben genoten. Onze omgeving leent zich bij uitstek om heerlijk te wandelen en te fietsen, maar dat hebben jullie al ontdekt. Jullie hebben ons eetcafé ook al bezocht en al kennis mogen maken met ons gezellige team. Het was fijn om jullie te leren kennen. Tot een volgende keer. groetjes Don, Ellis en team De Veldhoek

Michael1974

Hallo Michael, wat een super reactie! Hartelijk dank hiervoor. Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Heel erg bedankt voor de tip. Hier gaan wij zeker wat mee doen. Wij zien jullie vast weer verschijnen. groeten uit de Veldhoek

Camperplaats de Garve