Lentemaheerd

Uithuizermeeden, Het Hogeland, Groningen, Nederland

Heppie-ouwer

Een zeer mooie, rustige en goed onderhouden faciliteit. Hier zie je dat de telefoniste haar hart en ziel in de zaak steekt. De prijs-prestatieverhouding is zeer goed. Wat ons betreft is Lentemaheerd een topplek in de provincie Groningen! Hartelijk dank!

1953!-2

wat een prachtige plek in een mooie omgeving. zo schoon en zulke vriendelijke mensen. dikke 10.

wgm

De provincie Groningen is voor veel mensen nog onontdekt. Wij genieten er enorm van als onze gasten de omgeving zo waarderen. Dank je wel voor de mooie beoordeling. Groetjes Familie Oosting

Lentemaheerd