lekker plekje. Rustig en mooie camperplaatsen. Op eigen initiatief een plaats mogen kiezen. wel handig om van te voren te bellen of er plaats is in drukke periodes. Op korte fietsafstand van Horst( aardig en gezellig centrum met leuke terrasjes ).

PeterTruus

Rustige en royale camperplaats. Honden toegestaan. Geen sanitairgebouw met douches en/of toiletten. Wel gelegenheid voor vuil water lozen, fris water tappen en chemisch toilet verfrissen.

een fijne plek . we zijn hier zeker 1x per vakantie.eitje in de morgen .fijn gevoel.

Camperplaats Kompas