• juni 2024

Brabantse gastvrijheid, dank! Wees trots op jullie mooie CP, met zeer ruime plaatsen, prima grasmat, verharde ondergrond. Prima voorzieningen. Voldoende sanitaire voorzieningen voor een CP het is (gelukkig) geen camping. Prijs/kwaliteit verhouding is OK! Houden zo!

NBArto76L

Een hele fijne camperplaats. Eigenlijk klopt alles. Unieke lay-out en veel aandacht voor details. Hier voel je je thuis. Ik schat zo in dat we nog wel een keer terug komen.

Werval

Bedankt voor jullie review en graag tot ziens, Jos en Jolande Kuijpers, Camperplaats CROY

wij hebben heerlijke dagen gestaan bij jullie super voor elkaar ondanks het weer heerlijk kunnen fietsen met de mooie routes die jullie hebben gemaakt. Wij komen zeker terug maar dan met mooi weer🌞en natuurlijk alle dagen kruid koek . tot ziens Ferina

Ferina

Ferina, hartelijk dank voor je mooie review. We zien jullie graag terug met mooi weer.

• juni 2024

Camperplaats Croy