• juni 2024

mnjansen

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Klopt helemaal: onze camperplaats is zoals we het zelf ook prettig vinden. Gezellig dat jullie bij ons waren, even een praatje da's zo leuk. Graag tot ziens! PH

mooie plek, fijne en vriendelijke eigenaren, we hebben ondanks de regen toch heerlijk kunnen bbquen onder een prachtig afdak met picknick tafels! aan alles is gedacht voor de kampeerder of camperaar mooie ruime plekken met vrije aan en vertrektijden, in een woord fantastisch

Jetvdongen

hoi Jet, wat mooi om te lezen dat jullie verblijf een succes was. Zag er ook gezellig uit, die bbq met z'n viertjes. Die leuke foto mag hier helaas niet worden gepubliceerd, heb ik begrepen. Je mag hem wel naar me appen of mailen, kan ik 'm op FB plaatsen. Leuk toch? We zien jullie graag terug, ook doggie! PH

drieks65

Hoi Drieks65, bedankt voor de lovende woorden. Goed om te horen dat het naar jullie zin is geweest, daar worden we blij van. Mooi om te lezen hoe je onze plek beschrijft: gewoon zoals het is! graag tot ziens, groetjes HP

• juni 2024

Camperplaats Brakkenhof