Schone, door een familie gerunde minicamping. Perfecte locatie voor wandelingen of fietstochten. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, klein sanitair - altijd schoon. We zullen terugkomen. 🙋‍♀️🙋🏻‍♂️

Michakueppers

Heerlijk rustig gestaan, jammer dat de camperplekken na het toilet gebouw geen afscheiding heeft, nu lopen de camping mensen gewoon alle kanten langs de camper om bij het toilet gebouw te komen, daarvoor 1 ster minder groet de boswachter uit Borculo

Bosw8er-Borculo

Ondanks veel regen kunnen we verantwoord staan. Heerlijk rustig, vriendelijke ontvangst. Installaties bruikbaar. Prijs acceptabel in deze omgeving, nu €22.

Mini Camping De Rozentuin