groot en druk, prima faciliteiten.. maar door drukte toch vaak vies ook al proberen ze het schoon te houden…. wel lawaai ‘s avonds maar er loopt beveiliging rond die je kan bellen

edwin_vanderwal

prachtige plek om met je camper te staan. fantastisch sanitair en heerlijk verwarmd zwembad. Wij betaalden voor 1 nacht in september € 16,- Een echte aanrader

Crossroad

Hartelijk dank voor uw review en hopelijk tot een volgende keer!!

• maart 2023

SteveTina

Goedemorgen meneer Fish, Hartelijk dank voor uw review. Het klopt dat u vooraf betaald heeft voor uw sepcard welke u nodig bent voor het gebruik van het warme water en om te douchen. Dit is om bij het inchecken drukte te voorkomen. Voor het weggooien van uw afval heeft u niet betaald. Hiervoor staan (gratis) tikken op de kaart. Graag verwelkomen we u nogmaals op de Vossenburcht!!

Crossroad

Hartelijk dank voor uw review en hopelijk tot een volgende keer!!

• maart 2023

Familiecamping De Vossenburcht