Camping de Veldzijde

Losser, Overijssel, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Wat een leuke kleine camping. mooie plekken en super schoon sanitair. let op: Huisdieren zijn niet toegestaan. De weg langs de camping is overdag best druk maar in de nacht rustig. De wifi zou nog wat beter kunnen

Eemster

bedankt voor uw fijne review; super dat de camping en ons super schone sanitair goed bevallen is! Graag tot ziens bij ons op de Veldzijde :)

Rustig, ruim (grote mooie plekken). Verzorgd, schoon etc. etc. Gewoon een geweldige camping.

Bedankt voor jullie mooie review en waardering voor onze mini camping; graag tot ziens bij ons op de Veldzijde voor een volgende keer :)

Een aanrader. Royale staanplaatsen. Alles goed geregeld en keurig onderhouden. En heel schoon sanitair! Wij hadden een unieke plek met uitzicht op de landerijen met grazende koeien. Prachtig.!

Beste familie v.d.H. bedankt voor jullie fijne review; en natuurlijk ook dat ik het vanmorgen ook zo enthousiast van uzelf hoorde bij vertrek. Graag tot ziens bij ons op de Veldzijde :)

Over ons

About us image
Beste Camperaar, Bent u op zoek naar een fijne plek op een mini camping; dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij bieden 20 ruime plekken, omgeven van groen en prachtige uitzicht over het weiland met daarin ook geregeld de koeien met kalveren te bewonderen. Verharde plekken voor de camper en grind voor de luifel/voortent. Gegarandeerd droge en schone plekken bij ons. We hebben plekken met zon, met schaduw of van beide wat. En heel belangrijk: prachtig nieuw sanitair! En handig dichtbij het dorp Losser (5 minuten fietsen) voor uw dagelijkse boodschappen. We hopen u te zien bij ons! Met gastvrij groet, Marc en Caroline

Camping de Veldzijde