heerlijke plaats om te rusten en mooie fietstochten te maken. zeer vriendelijke eigenaren. mooi sanitair. komen zo spoedig terug.

liparis

wat een heerlijke plek. fijne verharde plekken en slagharen op loopafstand. sanitair dik in orde en super schoon. en de paardjes pal aan je camper heerlijk vermaak.

Fam-Meijer

Een prachtige plaats, netjes, schoon en een erg prettige beheerder die je van alle info voorziet en bereid is overal mee te helpen waar nodig. Wij hebben. hier 3 nachten gestaan en komen zeker nog een terug. J&T

Camperplaats Bembom Hoeve