Minicamping De Vlaschaard

Middelburg, Zeeland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Prachtige groene en knusse camping met speciale camperplaatsen (verhard) met electra. Sanitair is super; luxe en schoon. Hartelijk welkom door Mirjam. Niets dan lof voor deze plek.

Shelby!

Wij hebben een heerlijk weekend gehad. over het sanitair moet ik niets meer zeggen want dat is gewoon TOP!!!. Fijne ligging dicht bij het centrum. wij gaan zeker nog terugkomen en hoop dan op het gras te kunnen staan. zodat we de ezel en haan iets minder hard te horen😊🤣!

Over ons

About us image
Wij, Jan en Mirjam, heten u van harte welkom op onze minicamping de Vlaschaard te Middelburg. Onze ruim opgezette minicamping ligt 1,5 km van het centrum van Middelburg. Het strand van Dishoek ligt op 4 km. Afstand en is dus eenvoudig per fiets te bereiken. Verder zijn er genoeg gezellige dorpjes en historische stadjes in de buurt om op de fiets te verkennen! In 2023 hebben we het sanitairgebouw vernieuwd. Compleet met MIVAsanitair en familiebadkamer. We hebben hiervoor een ACSI Award 2024 ontvangen ~ camping met het beste sanitair ~ Vanaf eind september is het helaas niet meer mogelijk om met de camper over het gras te rijden...we hebben speciale verharde camperplaatsen hiervoor ingericht. Toch fijn met de voeten in het gras? Achter de ca

Minicamping De Vlaschaard