wij hebben hier met de hemelvaart gestaan. Prachtige camperplekken mooi sanitair. De bakker komt op de camping. Je kunt er mooi fietsen en wandelen. En je hebt er mooie natuurgebieden in de omgeving. Wij komen zeker nog eens terug

Imkerij

whaw zo wil je overal staan,veel ruimte, schoon sanitair, vlak bij het zwin waar we zeehonden hebben gespot. Mijn complimenten!!!!

zwervertjes

prima camping , met voor camper mooi veld met verharding voor camper, s morgens bakker op de camping, sanitair zeer mooi en schoon , vriendelijke ontvangst , heerlijk fietsen in omgeving

Camping Den Molinshoeve