• juni 2024

Wat is het hier genieten ! Van de omgeving ! Van de prachtige camping/camperplekken en z’n uitstekende voorzieningen ! Van de bijzonder vriendelijke mensen die er werken, allemaal ! Van het heerlijke eten bij Iris ! Echt super goed alles !

Bedankt :)

• juni 2024

Mooie ( nieuwe) camperplek naast bestaande camping. Centraal het restaurant met sanitair deel. Alles netjes. Ik beaam al het goede in vorige reviews. We komen. 100% zeker nog eenns terug. 👍

Biljo

Thanks voor de revieuw en tot een volgende keer!

Bedankt :)

Biljo

Thanks voor de revieuw en tot een volgende keer!

Camping Zeeuws Genieten