Prachtig plek, één van de mooiste tot dusver gezien, prachtig uitzicht en vrij nieuw. Mooie afgezette plekken, elektriciteit, water en afvoer en dat gratis. Het ligt onder een middeleeuws dorpje.

brittje

Wat een prachtige locatie en dat gratis, zelfs het elektrisch.

KeesenLia

mooi, schoon terrein met prachtig uitzicht. ligt aan een weg, maar die stoort ons niet. citadel te voet goed te bereiken. ligt langs de stadsmuur en oude stadje.

brittje

Wat een prachtige locatie en dat gratis, zelfs het elektrisch.

Castilo Rodrigo