we lozen hier en halen water.mooi uitzicht op de marmerheuvels. we blijven niet lopen een paar vreemde snuiters rond

• november 2023

Idd alleen maar 1 watertappunt. Veel lawaai, ook ‘s nachts, van verkeer, honden en een kerkklok. Veel zwerfvuil direct naast de CP maar de rest van het dorp is verzorgd. Niet voor herhaling vatbaar.

• november 2023

Prima gratis overnachtingsplek voor doorreis.Wij hebben hier al meerdere keren zeer rustiig gestaan.Ook gratis water en loosmogelijlheid.Dank aan de gemeente.

Parking