• juni 2024

Prima plekje. In de midag stond alles vol. Helaas kon de wc casette niet gespoeld worden omdat deze kapot was. De slagboom stond open, we hebben wel een kaartje gekregen maar konden helaas niet betalen omdat de betaalautomaat het niet deed.

Carado447

Ik ben hier al een paar keer geweest en kom hier altijd graag terug als ik op doorreis ben, alles wat de camperaar nodig heeft is aanwezig.

Theo-the-Camper

Nette plaats om te overnachten. Alle nodige voorzieningen beschikbaar, incl WiFi voor tiener. Stond 01/08/23 vol met 10 campers

• juni 2024

• Industrijska ulica