mooie nieuwe camperplaats. alle nodige voorzieningen aanwezig. goed verzorgd door gemeenschap. rustige nacht. wandeling door dorp is de moeite waard.

AvontuurOpWielenGT

Geheel vernieuwde camperplaats voor 4 campers. Iets te uitbundig verlicht, maar verder een prima plek om te overnachten. De plaatsen zijn gelegen naast de restanten van een zeer oud kasteelcomplex.

Miedema

gezien de hoeveelheid glas en half leeggedronken glazen drank, zou ik hier niet zo gauw gaan staan. Wij zijn doorgereden.

• Calle Fernando Monedero 50C

34450, Astudillo, Spanje