wij hebben genoten van een paar heerlijke weken nogmaals hartstikke bedankt. de gastvrijheid en de gezelligheid was top. groet Jeannet &Sander

papasteeg52

Wat een geweldige camperplaats klein maar gezellig en keurig netjes! De gastheer Fred en de gastvrouw Blanche zijn erg aardig en verwelkomen je hartelijk! We hebben hier 5 dagen gestaan en komen graag nog een keer terug! M&P

pdevlieg

Een top verblijf. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij. De omgeving is prima met de fiets te doen, je kunt er alle kanten op. Ron en Margo

Casa Rosada