Erg mooie plek. De 25 euro voor één nacht, zonder elektriciteit, extra warme douche, beschouwen wij als een donatie. Dat zou als vergoeding volkomen buitensporig zijn.

Gagi

Dit heeft niets met kamperen te maken. geen elektriciteit, geen water, geen toiletafvoer. de douches roken beschimmeld en de toiletten waren gesloten. 550czk (22€) volledig gedekt. € 10 zou genoeg zijn geweest. we bleven daar alleen omdat we erg laat waren.

Diemanu

De plaats is prachtig naast de rivier. Het ligt relatief dicht bij de stad. Toen we gingen (2 mei), was er niemand. Ik denk dat ze in de zomer opengaan. Het is geen camping voor een camper of caravan.

Camp Loket