• februari 2024

Heel rustig geslapen, het dorpje Rekem ligt op loopafstand en is vrij klein maar wel heel mooi.

• februari 2024

gewoon een gratis plek met prullenbakken, helemaal prima! ik snap al die klachten niet, gewoon doorrijden naar de volgende dan. Maar ga zeker niet dwars staan zoals eerder genoemd, zou wel eens als asociaal gedrag gezien kunnen worden…

• februari 2024

zeer fijne plaats aan het water. Wandelingen en fietstochten vertrekken terplaatse. Heel fijne horeca op wandelafstand Oude God. Wel opletten met langere wagens, korte inrijvakken. Max 6 meter. Tijdens carnavalweekend veel lawaai, dag en nacht, maar dat nemen we er bij.

• Kanaal

3621, Lanaken, België