Niet meer dan een verharde plek met een tuinschutting. Helaas tov de andere CP’s van rondje Limburg een forse tegenvaller. Lommel centrum is niet mooi maar eethuis Delicious vlakbij de kerk een aanrader, zeker met slecht weer

Gerrit-Niessink

sorry wij kwamen aan, en zijn weer weggegaan. geloof echt alles, heb het verder ook geen kans gegeven. maar soort mijn achtertuin met schuttingen. dus deze staan wij over met camperrondje limburg. wij gaan voor uitzicht. sloffie

sloffie

mooie camperplek met alles wat je nodig hebt. Een aller vriendelijkste eigenaar komt langs om de €15,- te innen. De plek is z'n geld zeker waard.

• Stationsstraat 144

3920, Lommel, België