Haspengouw Camperpark

Sint-Truiden, Limburg, België

• juli 2024

22 euro veel te veel. water 85 liter moet je ook nog 3 euro voor betalen. dit zijn niet echt camperreizen meer vinden wij. dit zijn een beetje woekerprijzen.

• juni 2024

Mooie nieuwe camperplaats prijs is ondertussen verlaagd. Grote plekken nieuwe aanplanting en op voorhand registreren kan dan binnen met de code die je via mail ontvangt . Wifi perfect . Dichtbij centrum Sint Truiden, kortom een aanrader

• juli 2024

Haspengouw Camperpark