Camping La Brise

Hotton, Luxemburg, Waals Gewest, België

• juli 2024

prachtige camping erg vriendelijke eigenaren die hun ziel en zaligheid in de camping hebben gestoken voor hun telt een ding en dat is dat de gasten het naar hun zin hebben. aanrader is om de grotten van Hotton te bezoeken vanaf de camping goed te doen met de fiets.

• juli 2024

Een heel gezellige camping. Fijn onthaal, sanitair is netjes. Zo hoort een camping te zijn. Veel wandel- en fietsmogelijkheden. Ik kom heel graag terug.

Dank je wel Maria en Henry

Dank je wel Maria en Henry