Goede camping voor een winterkampeer weekend in januari. Vriendelijk personeel en lekker gegeten!

vPutte

het was onze laatste overnachtings plek met camper. wat een mooie plek aan water. en gezellige beheerders. met een overheerlijk biertje zeker plek om terug teketen! griet cor en marieke

vergeet niet contant geld mee te nemen! Kan camping niet met card betalen. Restaurantgedeelte wel. Enig verbeterpuntje: waterslang niet naast de slang voor schoonmaak toilet hangen. Dat gaat geheid een keer mis…

Camping C&P Buitensport