dit weekend daar gestaan was zeer rustig, we stonden op het beton achter de stallen het was er goed we konden de omheining voor de honden mooi plaatsen, leuk met de bakkerij erbij en het lekkere ontbijt kon niet ontbreken, mooi wandelling kunnen doen tussen de bomen op amper een km van de boerderij

MobiMickey

Patrick ,Bedankt voor jullie review, jullie waren fijne campergasten en steeds welkom.

heerlijk ijs, brood, gebak. prachtige omgeving, ver van je afkijken, leuke wandelroute tussen de velden door. hele vriendelijke eigenaar. stroom en wc. geen was gelegenheid.

Hoevecamperplaats De Riethoeve