Camperpark Vogelzang

Antwerpen, Vlaanderen, België

• juni 2024

Hele mooie camperplaats vlak bij het centrum, we zijn hier al vaak geweest. Helaas was hij nu gesloten omdat er een expo was. Niets over te vinden op campercontact of op de website van de camperplaats zelf. Erg jammer

Kmp

Naar mijn mening de beste plek voor een bezoek aan Antwerpen. Schoon water tanken mogelijk evenals vuil water lozen. WC lozen kan ook. Alleen stroom is beperkt mogelijk. Je loopt of fietst zo naar het centrum. Neem eventueel de achteruitgang en loop naar de tram. Wat wil je nog meer als camperaar?

hcapel

Alles gezegd in vorige reviews. Wel rustig geslapen midden in de stad! Alleen bezoeken als je zelfvoorzienend bent..

• juni 2024

Camperpark Vogelzang