Camperpark Blankenberge

Blankenberge, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

• juni 2024

mooie locatie, netjes en schoon. Druk bezocht camperplek. Fijne sfeer.

• juni 2024

stop met het reserveren van een camperplaats.Dit is niet de bedoeling .Een mobilhome dient om rond te trekken. Als je een plaats wil reserveren ga dan naar een camping of koop een caravan. Ik sluit me volledig aan met hetgeen hier eerder werd geformuleerd. de rondtrekkers

awayoflive

ontzettend fijne plek..sanitair goed schoon..rustig.. alles zeer netjes bijgehouden. we hebben er nog een tweede nacht bijgeboekt en we zullen dit adres zekers aan onze campingvrienden doorgeven.

• juni 2024

mooie locatie, netjes en schoon. Druk bezocht camperplek. Fijne sfeer.

Camperpark Blankenberge