• december 2023

mooi plaatsje, dank aan de gemeente Bornem voor de gastvrijheid voor campers!

Rudym

We stonden er weer. Ja voor de 5e keer. (En op de foto' op de site staan we er altijd) Heerlijk gestaan. Ruime brede plaatsen. Vriendelijke behulpzame buren. We komen waarschijnlijk 17 December weer terug. Sani gebruik vlakbij in de Breeven. Bedankt Bornem voor jullie gastvrijheid.

Aart---Nel

Prima plekje. Het eveneens realiseren van dit soort plekjes kunnen de meeste Gemeenten in Nederland helaas niet. Erg jammer dat de camperaars uit Nederland worden gejaagd.

• december 2023

mooi plaatsje, dank aan de gemeente Bornem voor de gastvrijheid voor campers!

Parking Abdij Bornem