fijne rustige plek onder aan de dijk. Broodautomaat in het dorp evenals kleine kruidenier (be perkt open).

B.N.-

Hele rustige camperplek, wij hebben daar één nachtje gestaan. En heerlijk gefietst langs het kanaal. Gemeente Bornem bedankt voor dit leuke plekje.

J.&.J.

heeeeerlijke plek. ik stond er alleen als vrouw en heb genoten. kwam een hinde langs rennen, veel natuur, en je kunt het eiland rond lopen en vele andere Pasen bewandelen ben 2 nachten en 3 dagen gebleven

Parking Dijk Zeekanaal Wintam