• februari 2024

Super fijne camper plaats. Mooie wandelingen, bruin café vlakbij. Heel vriendelijke eigenaars. wij komen zeker terug 👌👍❤️

• februari 2024

wat een geweldige plek alles wat je je kan voorstellen is aanwezig prachtige fietsroute naast de Camperplaats heel vriendelijke mensen. prijs kwaliteit volledig in balans. we komen zeker terug.

Frank-en-Ria

Ruime staanplaatsen op mooi grasveld, uitstekend gelegen aan het water. Vriendelijk persoonlijke ontvangst. Alle voorzieningen aanwezig, zelfs watertap aan sommige plaatsen. CP ligt wel in een soort industrieparkje op een parking van een garage, maar het stoorde ons niet

• Schans 1d

2480, Dessel, België